sâmbătă, 12 iulie 2008

Top 5 Sexyest Music Related Art Work

5. Guns N' Roses - "Estranged". Cele mai frumoase 9 minute consecutive de rock din lume nu puteau veni decat intr-un "ambalaj" pe masura. Varianta care a iesit pe piata nu arata partea cea mai interesanta, aceasta imagine fiind o raritate. Prin urmare, fiti recunoscatori!



4. Tina Turner - "Steamy Windows". Oldie but goldie. Cea mai dificila alegere din materialul pus la dispozitie de madam Turner, dar cred ca sunteti de acord ca isi merita locul in top.




3. Sugar Ray - "Lemonade and Brownies". Desi preferata mea, "Fly", avea sa vina de-abia peste doi ani, in 1997, se pare ca baietii au adoptat, fata de primul lor disc, pozitia corecta.




2. Pink Floyd - "Backs". Posterul reuneste intr-un mod foarte original si placut grafica mai multor albume ale celebrei trupe britanice. Fanii vor recunoaste, in ordinea numerelor de pe tricou, "Atom Heart Mother", "Relics", "Dark Side", "Wish You Were Here", "The Wall" (minunata coincidenta, albumul meu preferat si-a gasit o reprezentanta pe masura) si "Animals". Ma rog, detalii absolut irelevante. Pentru ca vazand acest poster, pentru prima data in viata mi-am dorit sa fiu o bucata de gresie.




1. Gotan Project - "La Revancha del Tango". Imaginea care mi-a dat ideea acestui top. Alte comentarii sunt inutile. Ma duc sa iau lectii de tango.


Niciun comentariu: