marți, 17 martie 2009

New Kids On The Rocks

"Eloize". La invitatia unui bun amic am fost sa-i vad ieri seara live in Fire. Pustii au doua calitati: sunt din Giurgiu si sunt excelenti instrumentisti. Au un tobar care mi-a placut de la primele batai auzite si un vocalist de genul celora care si-ar lasa plamanii pe scena cand vor, daca vor. Putin cam jazzy si cam prea Radiohead pentru gusturile mele, dar nu poti sa nu remarci dorinta de a face un lucru de calitate, si la urma urmei vremurile se schimba (chitaristii old school gen Joe Perry sunt din ce in ce mai putini, spre exemplu). Baietii au cantat in deschiderea unei alte trupe, clujenii de la Mushroom Story, mult mai cunoscuti in circuitul underground (si sa fiu sincer nu prea am inteles de ce, pentru ca nu m-au impresionat deloc, dar asta e deja alta mancare de ciuperci) - si se pregatesc de ceva deplasari prin tara, lucru care nu poate sa fie decat benefic pentru ei. Ca sunt bine pusi pe treaba o demonstreaza liniile melodice elaborate si formula de sextet, total neeconomica, dar de natura sa creeze un sound bogat, divers ( 3 chitari, bass, percutie, clape+voce) Ca piese de rezistenta, Rollercoaster - cu care au aparut la TVR, si Hide and Seek. Mi-au placut versurile, simple dar bine stapanite, si ritmurile fresh. Si simtul umorului, vital pentru orice trupa la inceput de drum (sa va zic ca Sepultura, la vremea lor, au inceput prin a canta pentru 3 oameni ? :)) In rest, sper sa mai auzim de Eloize, asta, bineinteles, daca ei isi propun.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Greetings and thanks for the nice words :)... Si sper si eu sa mai auziti de noi :)

Night Elf spunea...

@ Dumi : Anytime, man ! Mult succes in continuare!

Anonim spunea...

Daca am ocazia, poate o sa ii urmaresc si eu.

Night Elf spunea...

@Garm : Daca zici ca mai cochetezi si cu alte genuri in afara de metal, de ce nu.

GIURGIU spunea...

suna misto trupa... :) iar eu unul ma mandresc cu ei! :)