vineri, 26 iunie 2009

Moonwalking



Nu trebuie sa fii neaparat fan ca sa iti dai seama ca incepand de azi, planeta noastra va fi mult mai saraca. Michael Jackson, fara de care nu imi puteam imagina lumea la fel cum nu imi pot imagina Parisul fara Turnul Eiffel si Atena fara Acropole, nu mai este. Controversat, adulat sau ridiculizat, a stiut sa ramana mereu unic, mereu el insusi. Asta e de admirat la artistul Michael Jackson. Pentru orice altceva, las suporterii si detractorii sa il judece deopotriva. De la un rocker cu state vechi, rest in peace, Moonwalker!

2 comentarii:

Garm spunea...

Michael a fost primul artist pe care l-am admirat chiar daca doar pentru foarte putin timp, mai apoi am trecut la rock, dar acolo intr-un coltisor a ramas un loc si pentru el. Oricum a fost un Artist cu A mare.

Night Elf spunea...

Cu totii l-am admirat intr-o anumita perioada sau i-am admirat momente din cariera pe care nu le poate nimeni repeta sau imita. a si exagerat in multe privinte, dar poate asta l-a facut sa fie asa mare. Merita totusi un sfarsit mai demn.