joi, 13 mai 2010

Remember yesterday

E o lume mica. Teribil de mica. Sau poate doar orasul asta. Ultima persoana cu care gandeam ca ma pot intalni asa, din senin, prin Bucuresti, statea acolo, in fata mea, cu bratele incrucisate, fixandu-ma cu ochii ei verzi, imensi, ca de anime japonez, si cu zambetul acela din coltul gurii, usor zeflemist, atat de AL EI ca si aerul pe care-l respira. Nu s-a schimbat deloc. Venea de departe, tocmai din adolescenta mea. Cand pe sub geaca de blugi inima era inca intr-o bucata si saruturile inca mai aveau gust de guma cu capsuni. N-am mai vazut-o de atunci decat o data. Si de cateva ori am visat-o, dar asta nu se pune. Da, a fost frumos. Si da... imi amintesc de tine!


10 comentarii:

Anonim spunea...

Rembember yesterday and think about tomorrow... (Hammerfall - Rembember Yesterday).
Dar nu traim doar din nostalgii. dar sunt asa frumoase uneori...

Night Elf spunea...

@Inexprimabil - In general nu sunt un tip nostalgic dar asta a fost un moment chiar foarte incarcat emotional pt mine. De aia voiam sa il si impartasesc cu voi :)

sarah0815 spunea...

Is curioasa daca si eu o sa am momente din astea...chiar asa de repede sa treaca timpul, zici? chiar e posibil sa mai simti ceva, in orice forma, dupa ani si ani?

Night Elf spunea...

@Sarah - momentele care chiar au insemnat ceva la un moment dat raman imprimate acolo. Cele pe care n-ai dat niciodata doi bani n-or sa valoreze niciodata mai mult. Vei avea placerea sa descoperi asta, sunt sigur.

krossfire spunea...

Mult mai binea ii statea lui nenea Sebastian Bach la Skidrow. Albumul lui solo nu prea m-a miscat.

Night Elf spunea...

@Krossfire - Nea Sebastian n-a prea miscat nimic fara Skid Row. In plus nu prea ma dau in vant dupa firea lui de pupincurist (am cam remarcat asta la el in interviuri) dar ce e al lui e-al lui. Episodul Skid Row cu el la voce mi-a placut mult.

Garm spunea...

Faina piesa. Cat despre discutia despre Skid Row si Sebastian Bach eu nu imi imaginez nici trupa fara Seba si nici pe Seba fara trupa...

Night Elf spunea...

@Garm - Ca GN'R fara Slash, ca Van Hallen fara Roth, ca Pink Floyd fara Waters, si lista ar putea continua. Rockul e plin de exemple din astea.

Garm spunea...

GN'R fara Slash? Chinese nu e chiar asa de rau....chiar daca putea fi mai bun. Mai degraba GN'R fara Axl :D

Night Elf spunea...

@ Garm - Chinese e un album bun iar Buckethead e un chitarist fenomenal, chiar daca alta scoala decat a lui Slash (saptamana asta nu stiu cine mai e chitarist in Guns dar pe Chinese cam el a tinut chitara). Multe trupe scot insa "albume bune", dar spiritul Gn'R - ala de pe Illusion si Appetite nu-l va mai putea imprima nimeni in trupei aia. Nu zic ca e o trupa slaba, dar e ALTCEVA.