marți, 13 octombrie 2009

Un alt inceput

11 comentarii:

Miron Marius-Ionut spunea...

La multi ani , sa ne traiesti si sa ramai la fel de .......... Nicu.

Night Elf spunea...

Merci frate:)

pepe spunea...

La multi ani , sanatate si sa dai de beut !
Ca altfel nu merge (m)uratura.;)

Night Elf spunea...

@Pepe: Multumesc, s-a beut aseara da rnu strica si repriza a doua sau ceva prelungiri :)

Garm spunea...

A fost ziua ta? Chiar daca un picut mai tarziu iti urez La Multi Ani si toate cele bune.

Night Elf spunea...

@Garm - multumesc, e bine si mai tarziu :) mai rau de-atat, i'm not just getting older, i'm 30 ! :)

Adi spunea...

bai ce te tot smiorcai atat? si ce daca ai facut 30? parca doar femeile aveau probleme in a-si dezvalui varsta si greutatea... in alta ordine de idei... pt ca nu am baut nici de ziua mea (parca :D) nici de a ta, tre sa ne urnim si sa ne dam unul altuia macar o bere.
iti dai seama ce tare ar fi sa reusim sa ne urnim fundurile inainte sa vina 2010? :D

Garm spunea...

Multi inainte, eu o sa fac in curand 29 :).

Night Elf spunea...

@Garm - multi inainte !

@Adi - nu-mi pot imagina ce tare ar fi :D Hai ca ne vedem noi zilele astea.

silviu spunea...

salut...scuze ca nu am mai fost pe aici ....m-au trimis astia de la servici in grecia...si am fost si in concediu in maroc....e ziua ta...!!! LA MULTI ANI..!!!
SI MULTI CAT MAI BUNI...sa fii fericit..si sa obtii tot ce iti doresti :)....si nu stiu,..tot ce vrei sa se indeplneasca...nu prea le am cu urarile...dar sper...sa fie cat mai ok...si sa fii vesel...Ps: am cautat mult filmul ala cu avionele...francez...mi-a placut..:)...sper sa putem vb mai mult acuma...am revenit acasa...:)...inca odata LA MULTI ANI... si poate ne vedem odata la bere..:)...sa fii sanatos..si vesel :)

Night Elf spunea...

@silviu - multumesc mult pt urari, sincer nu ma asteptam sa am asa mari fani :) Ziua mea a fost pe 13 dar cum ziceam, pt o bere nu e niciodata prea tarziu. Ma bucur ca imi urmaresti blogul si te mai astept.