Asta a fost tare. Asa e foarte bine s-a tinut. Dar din cate am citit, nu prea era apreciat pt ca avea rezervorul sub pilot si daca era lovit, ardea si pilotulcu tot cu avion. Mi se pare ca turcii au un exemplar original de IAR-80.
Cica n-ar fi chiar asa. Totul a pornit de la un articol intr-o revista poloneza de prin anii 70. Daca e vorba de un exemplar de 80 atunci in mod sigur nu este expus si nu s-a recunoscut niciodata oficial existenta lui. Am citit si eu cate ceva pe forumuri dar nimic nu se stie clar deocamdata.
Nici eu am dat-o ca stire sigura. Mai vorbeam la aerodrom de chestia asta. Cica ar fi cerut turcii , ca pret, greutatea lui in aur dar asta chiar ca este de domeniul S.F. Chiar asa ?!
7 comentarii:
Al treilea avion de vanatoare din lume , la data respectiva.
Da... s-a tinut bine 80-ul. Mi-a placut insa tare mult faza cu "noul avion de vanatoare romanesc"... :))
... si unde mai pui ca pe atunci Gica Petrescu se anunta un tanar talent ;))
Asta a fost tare.
Asa e foarte bine s-a tinut. Dar din cate am citit, nu prea era apreciat pt ca avea rezervorul sub pilot si daca era lovit, ardea si pilotulcu tot cu avion. Mi se pare ca turcii au un exemplar original de IAR-80.
Cica n-ar fi chiar asa. Totul a pornit de la un articol intr-o revista poloneza de prin anii 70. Daca e vorba de un exemplar de 80 atunci in mod sigur nu este expus si nu s-a recunoscut niciodata oficial existenta lui. Am citit si eu cate ceva pe forumuri dar nimic nu se stie clar deocamdata.
Nici eu am dat-o ca stire sigura. Mai vorbeam la aerodrom de chestia asta. Cica ar fi cerut turcii , ca pret, greutatea lui in aur dar asta chiar ca este de domeniul S.F. Chiar asa ?!
:) Asta deja e de poveste. Or fi turcii buni negustori dar nici asa.
Trimiteți un comentariu